Peří

neděle 31. března 2013

Kabelkové balení Bioderma Sensibio

Ahoj Všem!

Tak poctivě testuji až zapomínám psát :) Takže žádné zdržování a rovnou jdeme na věc!


Jak je vidno, půjde o Sensibio mini sadičku, do které jsem se úplně zamilovala.
No řekněte sami, mini pleťová vodička, mini krémíček, a mini make upík.


Tak, teď jsem vyčerpala zdrobněliny na tři dny dopředu ;)

Balíček obsahuje:

Micerální voda H2O - 10ml
Tak tuhle vodu bych mohla vychvalovat klidně celý den! Doma mám půllitrové balení a asi bych už ani nechtěla nic jiného. Skvěle odlíčí i ten nejintenzivnější make up. Při odlíčení mám problém s podrážděným okolo očí, pláču jak u Armagedonu když se loučí Bruce loučí s Liv. S mišerálkou ani vidu ani slechu. Má kolegyně je zjevně stejná "citlivka" jako já a také si jí nemůže vynachválit, takže double plus :)

krému Sensibio AR - 5ml
Neparfemovaný, nebarvený. Příjemný na roztírání a není potřeba velké množstí. Hezky se vstřebává a nenechá na pokožce nepříjemný film! U mě velké plus. Nemohu si pomoc, ale hned po prvním použití mi mizí růžové flíčky.
Používám ho pravidelně a už nevypadám jako dalmatýn!


2x AR kompaktní make up 0,5 ml
Ten můj xichtík taky neví co by... Bála jsem se, že budu lesklá do deseti minut, ale kdeže! Když ho nepoužívám každý den a paradoxně se nehnu aplikaci podkladové báze, tak Vám můžu říct, že ho mám už skoro čtyři hodiny a kromě pudru ráno při nahazování faasády jsem po něm ještě nemusela sáhnout :)
Budu se opakovat, ale nedělá žádný film, je to jako bych žádný make up neměla. Má ochraný faktor proti  UVA a UVB. Je zima, takže co se týče sluníčka, bohužel nemohu sloužit. Ale větru mrazu odoláná skvělě. A ani červený frňáček jsem neměla :)
odstíny Light colour a Golden colour
Jak už napovídá název, light verze je pro světlejší typy pokožky. Golden bude dobrý na léto a pro tmavší z nás :)



Baleníčko vydrží minimálně na dvě odlíčení, čtyři aplikace krému a asi tak stejně jeden vzoreček make upu.
Já ho nosím v kabelce jako KPZ :)

Pro odbornější info koukněte na www.bioderma.cz
Máte zkušenosti s červenou řadou z laboratoří Bioderma?

Žádné komentáře:

Okomentovat