Peří

pondělí 1. dubna 2013

Bacil

Veselé Velikonoce :)

upřímně doufám, že se máte lépe než já! Skočila na mě zákeřná rýmička!  Nemocná nebývám a když už, tak to na mě padne na jeden den a je hotovo! Takhle je ale nějaká zmutovaná, jinak si to neumím vysvětlit. Šnuptychl mám u svého velkého nosu každé tři minuty. Kýchám v pravidelných sériích a vypadám jako po mega velkém flámu... Prostě hrůza!
Tak se s Vámi podělím o pár věcí, které mi to marodění v rámci možností zpříjemňují :)



30ti ml nosní sprej s vodou z oceánu a Aloe vera. Může se na rozdíl od jiných nosních sprejů používat dlouhodobě. Obrovské plus - neštípe ani sebevíc podrážděnou nosní sliznici. Dá se použít nejen při nachlazení, ale i při alergii. A hlavně, doporučenou mou kamarádkou lékárnicí :)
Bepanthen na dětské prdelky a ne jen na ně ;) mám ho v kabelce obzvlášť teď při té nekonečné zimě. Plácám ho na rty, ruce a teď i na nosík :) Pokožku zvláční, nepálí a nenechává mastný film.
A v neposlední řadě vazelína s trochou borové vody. Tu bych na sebe nejraději házela zednickou lžící :D Druhý den neustálého drhnutí papírovými kapesníčky a ani jedna šupinka. Tomu říkám důkaz místo slibů ;)

Má naprosto dokonalá nová termoska plná skvělého horkého čaje od maminky :) Mraky citronu a medu samozřejmostí! V malé modré lahvičce je termální voda od Vichy. Zrovna tahle byla jako dárek k nějakému časopisu, normálně raději sáhnu po Avene, ale je naprosto skvělá! Příjemně osvěží, minerály vyživují pokožku a prostě je úžasná :) Pokud jsem Vás nepřesvědčila, juknětě na diskuzi http://ona.idnes.cz/poradna-vizazistky-simony-bartove-duq-/poradna.asp?p=vizaz&t=725



Ano, jsem trochu slepoň :/ Takže kromě brýlí na dálku nedám ani ránu než umělých slz OCU flash. Jsou s výtažkem ze světlíku lékařského. Působí proti zánětlivě, preventivně a podpůrně při neinfekčních onemocněních a zklidňuje oči  . . . Prostě takový malý zázrak v kapce ;)
Změkčovač nehtových kůžiček od AVON :) Normálně jsem totiž pěkný flink, tak alespoň teď, když mám čas se o nehtíky patřičně starám. A voňavý krém na ruce Beautiful hand od Dermacol.


 Aby se neřeklo, tak nějaké to učení by mělo také proběhnout ;) Notebook bez kterého nevydržím ani půl dne. Filmy, seriály, HUDBA, videa, inspirace, informace občas trochu studia :) A HLAVNĚ má nová sluchátka od Skullcandy 50/50. Ale o těch vám budu básnit někdy jindy ;)



Když se vyhrabu z pod růžové, medvídkové deky nehnu se bez pletených návleků na nohy a (Jsem fakt velká holka, jestli chcete, příště Vám ukážu občanku!) Hello Kitty piškotů :) Jsou pletené, poměrně silné, teplé a prostě kouzelné! Musím si přeci nějak zvednout náladu ne ;)
















A jak probíhá Váš boj s bacilem?
Máte nějaké zaručené typy jak se co nejrychleji vykurýrovat?




Žádné komentáře:

Okomentovat