Peří

středa 16. března 2016

World Of Beauty And Spa - Jaro 2016

Na "Beauty" jsem poprvé byla před víc jak deseti lety, kdy mamka fotila pro různé kosmetické časopisy a při focení mě vzala s sebou. Byla jsem jako Alenka v říši divů. Ačkoliv býval nejméně o polovinu menší a nebyl tak známý jako je tomu dnes, bylo to jako ocitnout se v ráji nailartu, bláznivých vlasových kreací a make upu o kterém se mi tenkrát ani nezdálo. Návštěvníci byli z řád profesionálů jako kadeřnice, kosmetičky a manikérky.








Teď je veletrh jednou tak velký, pořádá se dvakrát ročně a najdete tam profíky i nadšence z řad laiků. Dokonce se i místo konání přesunulo z Holešovic do Letňan.
Pro mě to byl vždycky ráj na zemi a každoroční tradice. Ale v posledních letech mi přišlo, že veletrh ztratil kouzlo. Já už neodcházela s prázdnou peněženkou a naditými taškami. Pár let to vypadalo, že se veletrh profiluje směrem k profesionálům, hodně stánků s nehtovým designem pro salony, různé druhy hubnoucích a jiných přístrojů, ne moc lákavá kosmetika, málo místa a hodně lidí.


Tentokrát jsem vyrazila ze sentimentu po víc jak dvou letech... Tři sta stánku s pomůckami pro modeláž nehtů, díky bohu pro mě, zredukovali na sto :) a mezi vystavovateli se ukázala například přírodní Apoteka, český Ryor, a stánek který lákal mě, Make up Revolution. Co mě opravdu velice mile překvapilo byl stánek s Milana a Jordanou, a stánek se Sleek.
A zase mi bylo šestnáct a zase jsem měla prázdnou peněženku a plné tašky :) Přišlo mi, že se akce opět přiblížila lidem. Myslím tím obyčejným lidem, kteří nepodnikají v tomto směru.
  Akce je minimálně na půl odpoledne a to nejen protože je na velké ploše, ale také díky různým kadeřnickým a body artovým soutěžím nejen po studenty, ale i velké kadeřnice a kadeřníky, umělce a modelářky :)


Na veletrhu je skvělá možnost vyzkoušet si téměř vše na vlastní kůži. Nechat se ostříhat, udělat si manikúru, šikovné kosmetičky Vám vyčistí pleť. Dokonce můžete odejít s novou kabelkou nebo třeba šaty.
Co mě osobně velice lákalo ( jen kdybych nebyla takový srab) byla možnost nechat si vytetovat permanentní make up.


Kdo nebyl na jaře nemusí smutnit.
Tedy může, ale jen do podzimu, kdy se koná další veletrh World of Beauty and Spa.

Byl jste někdo někdy nakouknout nebo chystáte se?
Jak se Vám líbil a co jste si odnesli?

Zvědavá Ella :)

PS: Chtěla bych se ještě veřejně omluvit všem, kterým jsem nechtěně (někdy i ne tak moc nechtěně) přejela špičky nebo paty :) Jakmile jde o nákupy kosmetiky, neznám bratra ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat