Peří

pondělí 18. dubna 2016

Dnes se líčím - Žluté linky

Můj první příspěvek na instagramovém účtu @Dnes_se_Licim byly žluté linky a výrazné růžové rty. Pro někoho možná dost odvážné, ale já se líčím podle nálady a v ten den to prostě takhle dopadlo :)
Určitě článek rozklikněte, je tam malý bonus ;)


Tady jsou mí hrdinové dne


MakeUp: L´oreal True Match - odstín 2R/2C
Obočí: Catrice - Longlasting BrowDefine odstín 040, Alverde - Blonde odstín 01
Konturování: Catrice - All about contouring
Bronzer: Rimmel - Sun Shimmer
Tvářenka: Sephora RosePink - odstín N18
Linky: Gabriella Sallvete - odstín Automatic eyeliner č.24
Stíny: NewYork Color - city duet odsttín 810B, Essence Quattro - odstín 05 To die for
Řasenka: Maybelline - Lash Sensation
Rozjasňovač: L´oreal - Lumi Magique odstín 01 Light, Benefit - High beam
Rty: Sephora - Creal lip stain odstín 06

A jelikož to byl můj první #DnesSeLíčící počin, mám jako mini překvápko i pár fotek, které se na IG ještě neobjevily :) 







Doufám, že se Vám líčení líbilo, budu ráda, když mi dáte vědět!
Příště si přečtete o detailech mé šedí vlny ;)
Sledujte mě dál <3
Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat