Peří

pátek 6. května 2016

Moderní doba seznamování

Ne úplně každý v životě touží po dlouhodobé kariéře takzvaného kůlu v plotě. Zkušenost zajímavá, to zase ne že ne, ale ne všem vyhovuje. Ani mě tahle role troufám si říct, moc nesedí. A tak jsem začala přemýšlet, jak se dnes páry seznamují? 
Když se na někoho usměji v obchodě, hned se každý žene podat mi plechovku z horního regálu, na ulici se zase nesměji já, protože se bojím, že mě budou chtít převádět na druhý chodník, když já jsem si to pracně vyfuněla zrovna na tenhle a v restauracích zase vypadám jako alkoholik, když mrkám na číšníky s tácy plnými například zlatavého moku :) To víte, já byla před devíti lety sbalená, pak osm let zadaná a nakonec vyměněna. Uklidnilo mě, že ještě pořád je pár způsobů, které pamatuji.
  • Například kolegové v práci. Uznávám, poměrně ošemetné spojení, ale co... To u mě neklapne, já pracuji z domova.
  • Kamarád seznámí kamarády. No moment, proč mě ještě nikdo nikomu nepředstavil? Budeme si muset promluvit drahoušci moji!  
Asi by bylo dobré zmínit, že jsem nejspíš pěkná konzerva. Ono už se totiž nedobývá. Ono se dnes ani už tolik nerandí. Naše kyber doba Tindruje, 
A tak jsem se, jako správná pavlačová zvědavka, na Tinder přihlásila. Dala jsem si fotku a šoupala hlavami potencionálních nápadníků ze strany na stranu, div jsem si nevzala Kinedryl (lék proti nevolnosti), jak jsem to brala hopem. Pravá, levá, levá, levá, levá, jejda levá, pravá, ahoj pravá. 
Přiznávám bez mučení, docela mě to bavilo. 



Pro ty, kteří nejsou touto aplikací políbeni, krátký rychlokurz. Na základě jedné a více fotografií, informací, které o sobě dotyčná osoba napíše, popřípadě díky propojení s Facebookem podle společných přátel a sdílením svého IG účtu můžete "hodnotit" jednotlivé uživatele na NOPE - tedy posunutím fotografie doleva, kdy se Vám dotyčný nelíbí a naopak LIKE - kde, jak vidno, Vás na uživateli něco zaujalo. Pokud jsem pochopila správně, za den je možný určitý počet LIKEů, který se obnovuje po 12 hodinách. Osoby jsou Vám vybírány dle věkového rozmezí, které si nastavíte a hlavně podle vzdálenosti, která Vás s potencionálním manželem nebo manželkou dělí (taktéž volitelná). Výhodou je, že pokud se navzájem nelíbíte, tedy lépe řečeno, pokud oba nehodíte hlavou toho druhého napravo, tak Vás nemůže protistrana kontaktovat.  A tak prostě smýkáte ze strany na stranu bez pocitu viny, že jste někomu citově pošramotili dušičku. 
Má zkušenost?
Buďme upřímní krása, někdy ani sympatie nejsou vše... Řekněme to takto, tolik nabídek k nezávaznému sexu už asi nedostanu do konce života.. Na druhou stranu, kdybych vyhověla každému sympaťákovi, který mě v této věci kontaktoval, do začátku plavkové sezony jsem štíhlá jako proutek. V mém případě jako obruče u mých kol. Dobře, je to trochu lichotivé, i když se jedná jen o zvědavost pánů, které lákám jako něco neznámého, nového a neokoukaného. 
Nicméně nechci házet všechny do jednoho pytle. Určitě se tam dají najít i milé osoby se kterými můžete zajít přinejmenším na kávu a kdo ví... 
Další plusový bod bych dala za možnost procvičení angličtiny. Aplikaci využívá mnoho cizinců, kteří například cestují přes ČR a hledají někoho, kdo by jin ukázal město, nebo jen zkrátil písmenkovou konverzací dlouhou chvíli. 

Také jsem koukala, že ještě pořád lidé podávají inzeráty. Ten můj by mohl být třeba následovný: "Relativně mladá blondýna s jedním titulem, dvěma psy a čtyřmi koly hledá mentálně vyzrálého, zaopatřeného, pracovitého muže s negativním potvrzeném z venerologie."

A tak mě zajímá, jak jste na tom Vy, kde se seznamujete? 
Máte nějakou zkušenost v touto nebo jinou seznamovací aplikací? 

Jdu ještě hodit nějakou hlavou, co kdyby byl můj princ stejně moderní jako já ;)
Vaše Ella


Žádné komentáře:

Okomentovat