Peří

úterý 19. prosince 2017

Dárek na poslední chvíli? Posílám 7 + jeden nápad jak udělat někomu radost

Ahoj všichni :)

Kombinace Vánoc  prokrastinace je učiněné peklo, buďme upřímní! Prosím řekněte mi, že nejsem jediná, kdo zuřivě brouzdá netem a hledá cokoliv, co by se dalo zabalit a tvářilo by se to jako rafinovaný a kurňa promyšlený dárek, pořízený minimálně v září, nebo lepe, v květnu.
Každopádně kdyby nááááhodou někdo tápal nebo se jen chtěl nechat inspirovat na příští rok, posílám pár typů, které ještě zvládnete objednat nebo sehnat v obchodech. 



Já si před nějakou dobou pořídila pár věcí, které mě nesmírně baví a kdybych nebyla tak pekelně emancipovaná ( čti blbá nebo nedočkavá ) tak bych je moc ráda pod stromečkem našla. 

Doller
Jsem neorganizovaná  až na půdu ( budiž mi důkazem například můj blog, no nic ) a dost skeptická ke všem těm super truper motivačním věcem a bytostné nanávistí plánování ani nemluvím. Tyhle stránky mě poměrně úspěšně korigují. Opravdu mě baví ta kreativita, struktura a přehlednost. Není to jen diář, je to třídič myšlenek, studna nápadů, úkolník a prostě druhý mozek.


 



iPhone 8 Plus
Asi jakýkoliv. Tam je to prostě bez debat. Styl, nestyl, milujete nebo nenávidíte, je to jedno. To nakousnuté jablko prostě dělá radost. Já třeba neměla v ruce notebook od doby, co jsem si pořídila tohle pádlo. Fotky jsou naprosto skvělé ( ještě aby ne, za ty prachy ). Neskutečně mě baví. Je rychlý, žádné sekání, věřte mi, já mu fakt dávám zabrat. Ano, ano, ano, Samsung už to měl před sto lety, ale bezdrátové nabíjení je prostě velká frajeřinka. A jeden fakt, který se jen těžko vyvrací. Taková značka prostě neztrácí hodnotu, pořád funguje jak má.












Sephora Creme Lip Stain 
Buďme upřímní, ženská a make up. Neznám nikoho, koho by nějaká ta barvička nepotěšila. Tyhle nekuté rtěnky jsou prostě boží a já na ně nedám dopustit. S takovým dárkem rozhodně nidko neprohloupí.








Canon G7X Mark II 
Právem označovaný jako jeden z nejlepších kompaktů, který se téměř vyrovná zrcadlovkám. Tohle prdítko je totiž tak nadupaané, že  rozhodně nelituji ani jedné jediné koruny, kterou jsem za něj dala. Má 20,1 mega pixelů, které parádně vykreslí detaily ( to už zase taková hitparáda není,  tak mě napadá, že jsem si zapomněla koupit ten krém proti vráskám ). Výklopný displej je super třeba na selfie, HD videa jak dělané na videa, jaká, to už nechám na Vás ;)







Maibelline Superstaz 24h
Vyprdněte se na drahé lahvičky. Tohle je podle mě jeden z nejlepších kamarádů nás, rudých dalmatinů. Lehký, krycí, žádný tmel, ale krásná vrstvička, která mile kryje.a za mě? Drží celý den. Provní make up, který se mi nesleje do lesklé hnusné masky. Prostě zázrak









                 Zara vůně 
Tak tohle byla znouze cnost. Na road tripu po Italii jsem si prostě potřebovala něco koupit ( co na tom, že jsem pak male vybrakovala celý svůj účet v Primarku). A nějak to nešlo. No, vlastně šlo, ale pořád jsem nebyla ani kousek od kolonky "Nákupní spokojenost". A tak jsem při čekání u pokladny sáhla po malé lahvičce vůně od Zara a nestačila se divit. Mají pár příjemných vůní, které stojí minimálně za oňuchání. Mě osobně moc baví velikost akorat do kabelky.


Balea a Glade
Tak tomu říkám málo peněz, hodně muziky. Limitovaná edice sprchového gelu a tělového mléka White Gloss je kombinace kolik a bílých malin. Já se úplně zamilovala. Pro dokreslení atmošky je pak zapalte 


Cokoli od Pink Bubble
Nejsem žádný sluníčkář, o to víc upřímný je tento typ. Na festivalu Soundrack jsme s kamarádkou narazily na růžová koberec a místo, kde se rozlévalo prosecco, což je prostě jasné nejlepší kombinace. A takhle nějak začíná splněný příběh jednoho z dětí, které tato organizace podporuje. Kdo jsou onkologičtí pacienti víme všichni. Co je rakovina bohužel také. Jaké to je mít sen nám také není cizí. Děvčata, která jsme poznaly jsou nemírně pozitivní a mají zlaté srdce, protože  se snaží všechny tohle krásné i neskutečně nespravedlivé dát dohromady a udělat z toho kouzlo splněných přání. 
https://puravidashop.cz/cz/pura-vida-shop

Tak tím jsem si udělala letos radost já. Vše ověřené, stoprocentně upřílné a poctivě prověřené.

Krásné Vánoce ;)

PS: Dejte mi vědět, jak jste na tom Vy, ať mám větší depku nobo se cítím o trochu lépe :D

Kiss Kiss Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat